domingo, 21 de enero de 2007

NIRE AURKEZPENA


Bilboko Magisteritza eskolan Lehen Hezkuntza ikasten dagoen ikaslea naiz. Nire izena Isibene Muñoz da Laudion bizi den 22 urteko neska gaztea.

Nire burua aurkeztea oso zaila egiten zait, batzutan ez bait dakit benetan nolakoa naizen. Egoeraren arabera nire jokatzeko era arritu egiten nau, eta hori da egiten duena nire buruari pentsatzeak ez naizela ondo ezagutzen.

Baina gutxi gora bera badakit nolakoa naizen, baina ez dizuet azalduko edo esango. Arrazoia hauxe da: nik esan dezaket nola ikusten dudan nire burua, baina pertsona batek esagutu ahal dit eta pentsatu nik deskribatzen naizen moduan ez izatea.

Horregaitik uste dut gauza ez dela deskribatzea baizik eta pertsona bera pertsonalki ezagutu eta zure idea egitea; hau da pertsona bat nolakoa den jakiteko lehendabizi ezagutu behar duzu. Baina noiz ezagutzen duzu pertsona bat?Denbora asko eta gauza esanguratzuak pasatu behar dituzu pertsona batekin ondo ezagutzeko. Baina nahiz eta denbora asko pasatu ezagutzen zenuen pertsonarekin, egun batean konturatu ahal zara zuk uste zenuen bezalakoa ez izatea.

No hay comentarios: